Väntar på bussen

Hejsan!
Nu sitter jag och Alice och väntar på bussen, drömde världens sjukaste dröm! Asså fyfan😂 Men iallafall, idag är det onsdag vilket betyder extra lång skoldag för mig, eftersom jag har hemkunskap som profilval så går jag dubbel timme idag och slutar en timme tidigare imorgon❤ Jag vet inte riktigt vad vi ska göra på hemkunskapen idag, jag har varit sjuk/borta nästan alla lektioner så jag venne, hoppas dock på pannkakor, men det kanske dom gjorde förra veckan? Jaja vi får väl se :)

Efter skolan ska jag va med Vilma, vettefan vad vi ska göra men aja! Sen så ska jag träna ikväll! Blir fett nice!

Fuck, vi missade precis bussen bara för att anslutningsbussen var 1 min sen, nu är jag arg >:(

Aja hejdå❤✋


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: