Vilken vecka!

Heej! Alltså gud vilken "vecka" (inte exakt en vecka men typ lol) det har varit! Vi har badat minst 3 gånger varje dag haha! Okej så jag ska gå igenom alla dagar!
  1. Dag ett var vi bara hemma, badade och åt en massa gott som t.ex Ben&Jerry, typ tältade och flummade sönder.
  2. Dag två åkte vi till Erik och Maria, vi åt lunch och fika där och åkte och badade, vilket var helt sjukt kul. På kvällen skulle Anna gå ut för att hämta en grej i sin stuga som står på vår gård, och när hon gick in såg hon något i ögonvrån, men hon brydde sig inte. Så hon gick in i stugan (och kände sig iakttagen hela tiden) och så hörde hon plötsligt fotsteg utanför, så hon gick ut för att kolla och då såg hon någon hoppa ner för staketet. FYFAN. Sen den natten har vi sovit inne istället för i tältet.
  3. På dag 3 firade vi Esther, min lllasyster som fyllde 11! Hon fick en iPhone 5! (: Senare kom släktingar och vi hade kul och firade henne!
  4. Dag fyra, eller ja igår, var mormor och morfar hos några släktingar så jag och Emma och jag gick till Badviken och typ chillade hela dagen.
  5. Och idag var vi på Jörgens födelsedagsfirande, en släkting! Det var skitkul haha. 
Och juste, vi har kollat på två skräckfilmer, och ska se en till ikväll! Först såg vi på "When A Stranger Calls", vilket seriöst var en av de läskigaste filmer jag sett på! Och sedan såg vi på "The Purge" igårkväll! Den var bra, men inte jätteläskig. Mer obehaglig. Aja, jag vet inte vilken vi ska se på ikväll, men berättar imorgon!
Första natten i tältet!
Emma och Gustav!
Älskar alla er så sjukt mycket. Från höger, Ida, Jag, Emma och Esther! Måste gå, puss! ♥

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: