Chill dag!

Heej! Idag åkte Emma och Ida hem :( Det är så jävla tomt efter dem.. Men vi har messat och ringt och så! Men still, det har varit en bra dag. Jag har chillat framför datorn och det är ju aldrig fel haha, sedan kom några vänner på besök och vi åt tårta och kakor. Och nyss tittade jag, Esther och hennes kompis som ska sussa här på Geordie Shore, vilket är min nya drog, har jag sagt det? Aja, det är det iallafall. Alltså just nu kretsar mitt liv runt 4 saker på nätet, One Tree Hill, Pewdiepie, Geordie Shore och One Direction. Det är det enda jag kollar på haha. Imorgon ska jag vara med Linn! Herregud, har saknat bruden som FAN. Vi har typ inte träffats på en månad!! :O Aja, måste ruscha. Puss ♥
Jäävligt suddig bild, men keep in mind att den är inzoomad.
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: