Home Sweet Home!

Heej! Igårmorse gick vi upp suuupertidigt (för att vara mig iallafall haha) och behövde ta farväl av allihopa :/ Sedan sov jag typ hela bilresan hem igen så när jag vaknade var vi nästan hemma, vilket var asskönt. På kvällen innan vi åkte hem gjorde vi något helt fucking amazing, jag och Emma frågade mormor om de hade gamla bilder på mamma eller Anders (vilket är min morbror, och Emmas pappa) och då sa de att hon och morfar hade massa gamla rullar med filmer från när de var unga och när mamma och Anders och Sophie var små, och vi went craycray haha. Nej men vi ville verkligen se dem, så morfar fick mecka lite med den eftersom att den stått undanlagd så länge, och jaa det är en sådan där gammal projektor eller vad det nu heter, sådna där sjuukt gamla video-spelare som man behöver en vit duk till och så. Och assåå asdfghjkl jag tror jag dör, det var typ tusentals videor på när mamma var 1, 2, 3, 4, 5 år och uppåt och jag döör vad söt hon var! :') Mormor sa att de skulle fixa så att vi skulle försöka få det på en CD, eller på något sett försöka spara på datorn om det nu är möjligt. 
Aja, igår kom vi hem igen och vi är även hemma idag. Nu blir det jordgubbar, grädde och glass till lunch. Puss 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: