Bra dag!

Hej!
 
Idag har jag varit med Kajsa på stranden nästan hela dan, vi åkte efter lunch och var på stranden till fem tiden.
Efter det så blev vi lite trötta på stranden så vi tog bussen in till stan och fikade, kollade kläder osv och jag hittade en tröja som är ganska dyr i Stockholm som jag ska köpa imorgon för jag hade inga pengar med mig idag!
 
Sen kom mamma och pappa och hämtade oss och vi åkte hem. Jag drog hem och duschade för jag kände mig smutsig eller vad man ska säga för jag var så sandig eftersom halva stranden hade smetat in sig i min hawaiian oil hehe..
 
Annars så är det faktiskt första gången jag är på stranden sen jag kom hit för det är ganska långt dit så vi badar på andra roliga ställen här i närheten istället! Så jag har inte blivigt lika brun som jag brukar bli fast jag fick liiite färg idag, plus att mitt hår har blivit jätteblondt så jag ser mycker brunare ut hahah
 
Nu ska jag iallafall lägga mig i sängen och lyssna på lite musik, smsa med kompisar och kanske ladda upp lite bilder här på bloggen från dagarna här, men jag vet inte om jag orkar så vi får se!
 
Puss♥

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: