BTW!!

Juste!! Kollade ni på Nialls twitcam för någon dag sedan?! Så fort han skrev att han skulle göra en så drog jag mig direkt till datorn och basically stirrade på den tills hans ansikte ploppade upp, vilket var typ flera timmar. Jag trodde det bara skulle bli roligt att se honom live och så, men så fort han dök upp på skärmen brast jag ut i gråt direkt haha. Grejen var att jag snackade med Emma på telefon samtidigt, och hon började skrika när hon såg Niall på hennes skärm, men jag såg inte honom på min!! Så jag blev jätteledsen så tja, det började med ledsna tårar. Men när jag såg honom började jag skrika och tårarna blev lyckotårar (: Mamma och pappa kom typ rusandes och trodde jag hade skurit av armen eller något xD Aja, jag tog typ 23724629384687 bilder! Kan visa några(:
Typ lyckligaste dagen i mitt liv! ... eller nej, det var förstås 8/5-13 :)
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: