Sista veckan!

Har ni tänkt på hur kort det är kvar tills skolavslutningen? Vi har denna vecka och sedan helg, sedan Mån, Tis, Ons och sedan ledigt Tors och Fre.. Har alla det? Har ingen koll haha. Men sedan har vi ju bara Mån, Tis och Ons och sedan jävlaaaarr! Så sjukt skönt!! :) Och jag vet inte (jag har ju ingen koll..) om jag har berättat för er att jag ska iväg direkt efter skolavslutningen men jag gör det iallafall för säkerhetens skull! Vi har typ skolavslutning runt 11:30 och jag har ingen aningom när hela grejen slutar men jag och min familj ska iallafall åka till Sundsvall runt 15:00 tror jag, så okej, inte direkt efter, men ni fattar. Däruppe ska vi fira min underbara storebror Adam (shoutout (näj haha skoja) men gud) för att han ska ta studenten! Och sedan blir det till att fira Eric, min andra storebror haha, som har tagit examen! Och såklart ska jag ju träffa min ängel EMMA! ♥ Jag saknar henne konstant.. Åh vad jag längtar!! :'( 
Aja, så då vet ni kanske varför det inte kommer vara jättemycket uppdatering runt den tiden för jag vill ju spendera mesta tiden med släkt och familj ♥ Puss!

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: