Sent!

Godkväll, eller vad man nu ska säga haha! Har pluggat sönder inför franska provet imorgon, phu! Kan det nog ganska bra :) Och btw, är det bara jag som dör av att det bara är 28 dagar kvar tills sommarlov? Och med 28 dagar så måste man ju ta minus helger och små lovdagar, och halvdagar. Så det är mycket mindre skoldagar än vad det är dagar i allmänhet. Asså fattar ni? Haha! Men ja, idag var det en ganska lugn dag.. Skippade gympan för jag hade fortfarande ont i höften :( Och efteråt åkte jag ju till Tildeee som vanligt på onsdagar, och efteråt lämnade jag ett religions-papper till lilla sjuka Linn! Hes som en åsna, så krya på dig ❤ Tror hon kommer till skolan imorgon! Ja men det var allt jag hade att säga, så puss! ❤

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: