Precis vaknat

Tjaaa!
Nu har jag precis vaknat men Alice sover såklart fortfarande, vet inte om jag ska väcka henne snart, men jag tror det! Hon kommer vakna vid typ 11/12/13 eller nåt sånt endå✌

Idag tror jag att vi ska åka till täby, men jag är inte riktigt säker på hur det blir med det!

Igår somnade iaf jag mitt i en film, jättetidigt och förstörde allting :( lixom vi skulle va vakna hela natten, göra potatismos, hoppa studsmatta, snacka i telefon osv men nej.. Jag tror att jag inte kan kolla på film när jag är trött för då somnar jag😂😂

Men vi kan ju göra det någon annan helg också, och vi kan äta potatismos till frukost nu istället och KAOS.

Nejmen herregud! Nu ska jag göra jagvetinte, kanske går ner och flummar med Alice lillasyster och hennes kompis som också sov här hahhahah, nej de e lugnt✋

Jaja ha en bra dag så hörs vi senare!
Puss❤❤


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: