Mycket!!

Hej!
Det har hänt ganska mycket under dessa dagar vi inte bloggat (vilket jag är ledsen för!).
  • Fredag: Då var Linn och jag med varandra och vi sovde över hemma hos mig! Men innan dess åkte vi snabbt till Linn's stall och typ mockade. NEJ jag är ingen stall-tjej, har häst-fobi. Men iallafall, sedan åkte vi hem till Linn för att kolla på en skräckfilm! Alltså.. Ni har ingen jävla aning om hur läskig den var. Har sätt många läskiga filmer men denna toppade fan skiten. "Sinister" hette den. Någon som sett den?
  • Lördag: Då hoppade Linn och jag studsmatta skitmycket, typ chillade och jaa. Såg på filmer och så. Vi såg på "It's kind of a funny story" vilket är en komedi! Den var faktiskt bra :) Vi såg också på "Pitch Perfect", och den var också jättebra!
  • Söndag: Och ja, det är ju idag! Jag lyssnar på musik just nu, bloggar och ska väl typ kolla på en film eller gå ut :) Puss! 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: