Lite smått jobbig dag

Börjar tröttna på designen rätt ordentligt...

Hejsan! Hur mår alla ni idag? Jag e sjuk, och jaa jag kommer klaga på det tills jag blir frisk.

Idag har jag kollat på en halv film, 3 avsnitt av One Tree Hill och ätit en Ben&Jerry❤

Hittade en film som jag verkligen ville se! Den heter "Little Birds" men den fanns inte på Swefilmer.. Men jag ska försöka leta reda på den på nåt sett. Många säger att det är en film man måste se❤

Sen har jag snackat kik med Melwin, Lillen, Daniel, Alice osv❤

Nu ska jag göra jag vet inte.. Har fått nog av One Tree Hill för i kväll, men blir nog hemma imorgon också så då kör jag på maraton!

Eller så kanske jag går till skolan ändå.. Kom på nu att jag har ett spanska prov imorgon och Vilma ringde och skrek på mig att jag måste komma så vi får se hur jag mår imorgon bitti ifall jag kan gå till skolan eller inte❤

puss


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: