Kul i Täby!

Hej! 
Idag har det varit en ganska bra dag, sorry för den låga uppdateringen men mobil har slut på internet så aa :( Jag och Linn åkte till Täby Centrum igår och haha omg vad kul vi hade det.. Ett par yngre killar stalkade oss och då ville vi stalka tillbaks så vi blev bästa vänner med dem. Nej men seriöst, de var kramgoaa jävlar ♥ Jag tror att jag ska lägga ut en videofyme-video om denna händelse eftersom att jag filmade när vi stalkade dem och när vi konfronterade dem. Haha jao, men vi småshoppade lite också :) 
Och idag så hämtade jag lillebrorsan och vi tjockade oss med Marabouuuuuu! Sen har jag inte gjort så mycket :) Vi hade båtrace idag btw, och jag, Emelie och Tilde hade byggt en båt tillsammans som var lite One Direction-inspirerande! Den loosade dock, vek direkt under bryggan.. Typiskt -.-
Måste gå, puss! ♥
Jag, Anna och Emelie! (Esther's kompis)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: