10 saker ni inte visste om mig

Jag har världens dåligaste självkänsla. Dom flesta tjejer (killar ibland, men oftast tjejer) klagar över att dom är tjocka, fula, sjunger dåligt, dansar dåligt bara för att dom vill att folk ska säga att dom visst är bra. Men inte jag, jag känner djupt inom mig att jag är tjock, ful osv och därför blir det inte ett dugg bättre av att folk säger imot.


Jag är alltid sist av alla mina vänner att få saker av mina föräldrar. Msn, Facebook, iPhone, mobil överhuvudtaget, åka till ställen. Ja ni fattar..


Jag har aldrig haft den där bästa vännen som kan smsa helt random bara för att fråga hur jag mår, som ser att jag inte är okej när jag säger att jag är det, som kan ringa out of nowhere bara för att säga hej fast det inte va så längesen vi sågs, som tar hand om mig när jag mår dåligt (asså inte sjuk, utan ledsen) som kan komma till mig om jag e ledsen oavsett vad den gjorde innan.. En sån vän skulle jag döda för❤


Innan jag och Alice upptäckte 1D så var vi ju VÄRSTA Belieberna och sen Justin Bieber konserten känns det som att jag börjar gilla honom mer och mer, kke t.o.m mer än 1D? :3


Jag skulle aldrig ens komma på tanken att gå till skolan i mjukisbyxor eller shorts.


Såfort jag blir det minsta lilla sjuk, får jag värsta astma hostan och blir brutalt hes osv SKITJOBBIGT


Jag har aldrig träffat min riktiga pappa. Vet faktiskt inte ens om jag skulle vilja det? Han dissade mig och mamma så varför ska jag intressera mig i någon som inte bryr sig ett dugg om mig?


Jag vet inte varför men jag gillar inte att ha många lite halv bra vänner, utan jag vill ha riktigt bra och nära vänner eller inga alls :3


Jag är typ världens mest awkward människa när man inte känner mig så bra, för då är jag typ jättestel, tyst osv.. Och om jag säger/gör nånting så typ klantar jag till det så jävla mycket och så ba blire så jävla pinsam stämning😂


Jag har ett hemligt instagram account som bara 2-3 st vet om att det är mitt😏😏


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: