Påsklov!

Hej alla fina! Sorry för den låga uppdateringen. Jag har varit lite upptagen av lovet, haha. Nej men har kollat på massa av filmer och har varit ute och så! Hoppas ni njuter av det lika mycket som jag! Kom nyss på att det inte är så långt kvar tills Jb-konserten! Då kommer Emma, Wilma och Ida ner, och vi (+ Linn och min lillasyster) ska gå på konserten tillsammans! Kan inte vänta!! 
Jag saknar två personer just nu:
  • Emma! Vi är ifrån varandra alldeles för mycket! Jag menar vi är bästa vänner, och vi borde få vara nära varandra. Men tyvärr ses vi bara ett par gånger om året.. Distans-bästa-vänner-förhållande :( Vi gör dock allt för att hålla vänsakpen vid liv. Vi ringer varandra konstant, haha även i skolan. Vi messar HELA TIDEN.
    Vi skickar bilder, letar upp varandra på kartor, gör saker åt varandra, tipsar, skrattar och gråter tillsammans. Döda mig, snälla. Klarar mig snart inte utan dig, tynar seriöst bort. 
  • Linn! Haha fattar inte hur. Du har varit ifrån mig i några dagar bara, och jag saknar dig redan. ÄLSKLING KOM TILLBAKA! Haha älskar dig, puss 
Ha en fortsatt bra lördagskväll! Puss 
En väldigt gammal bild på mig...-.-

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: