One tree hill

aa, jag har fastnat i One Tree Hill.. Så sjukt bra serie, jag dör!! Har sett snart fyra säsonger på en vecka typ.. Det är anledningen att jag knappt hunnit blogga! Jag tycker att det börjar bli tråkigt med bloggningen, men ska försöka hitta motivation för de! Jag har ju raderat alla mina covers på youtube pga vissa anledningar.. en av dom är t.ex att många sa att jag inte kan sjunga.. Grejen är bara att jag inte ens lät som mig själv i dom där covrarna.. Jag lät hemsk om man jämför med hur jag låter irl.. Jag la bara upp dom för att mina kompisar tjatade så jävla mycket.. och därför jobbade jag inte så mkt med dom.. och då lät det skit.. det håller jag med om till 110%.. Så jag funderar på att försöka igen.. men det är verkligen inte nånting som är säkert.. Men då ska jag verkligen jobba med den så att det låter bra! och hurni guys, om jag nu faktiskt suger så jävla mkt på att sjunga som ni säger, varför har jag blivit erbjuden att spela in låtar i proffisionella studior 3 gånger? Så ställ er själva frågan om jag verkligen suger på att sjunga eller om ni bara vill sabotera mitt självförtroende.. Ha de bra!♥

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: