One direction-butiken!

Hejsan! Idag har jag varit inne i stan för att ta en titt på One Direction-butiken! Helt otrolig känsla man fick när man kom in, det var himlen för Directioners! Överallt var det dockor, tröjor, kepsar, pennor, block, skor och massa saker med bara One Direction på! Såklart behövde jag ju slå till ;) Jag köpte en tröja som ser ut såhär ungefär!
Min lillasyster köpte en likadan fast det stod "Love Harry" :) Iallafall, tröjan kostade 200 :-, vilket var ganska dyrt för en T-shirt :/ Men är det One Direction så finns det inga gränser, lol! Sedan köpte jag en DVD, där det är filmat när de uppträder sin UAN-tour (Up All Night) på en väldigt stor arena! Den kostade 220 :-, vilket också var dyrt, och köerna var långa! Men jaja. Sedan fick man en affisch, med deras TMH (Take Me Home) omslag :) Sedan blev det inget mer :/ Aja, puss på er!

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: