"Godmorgon" Söndag!

 Normalt sett skulle jag haft imorgon-är-det-måndag's ångest.
Men dels är det röd dag imorgon vilket betyder ledighet, och jag har ju ändå påsklov nu i en vecka framåt, fett häärligt! ;)
 
Har inte gjort mycket alls idag, vaknade sent, gick in på fb snabbt, dunkat musik på Spotify sen familjen drog iväg nånstans. Kollat på ett avsnitt av One Tree Hill har jag ju såklart också hunnit göra!
 
Ska träffa Kajsa snart, hon skulle bara baka först typ, så jag tror att jag ska gå ut och sätta mig ute i solskenet ett tag och njuta av att det antagligen inte är såhär snölöst hemma i stockholm ;)
 
Så nu ska jag dra ut och skriva lite tror jag, bara skriva av mig allt jag känner, har ju trots allt hänt en del på sista tiden, eller vänta.. Jag vill nog Skypa med Alice älskling istället!
 
aa så får det bli!
 
Puss♥
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: