Godmorgon lördag!♥

Hääärligt att vakna upp i en säng brevid Alice, solen skiner och allt känns bara toppen! Hade en JÄTTEKUL kväll igår med massa kompisar osv! Vi typ flummade asmkt, var inne på Coop i säkert en timme utan att köpa nåt och aah.. Asså igår i skolan... Jag dör... *kan inte andas* fick jag och Alice 'One Direction' biljetter av Phoebe!!! Hon sa att det inte var så bra platser, men på biljetterna står det rad 10.. Vi får väl se! Konserten är den 8:onde Maj i Friends Arena i Solna! och två dagar efter är det min födelsedag!! Kan det bli mycket bättre eller? Alice sover fortfarande, och kommer antagligen göra det ett tag till, så nu ska jag kolla på några avsnitt av 'One Tree Hill' som faktiskt är skit bra! Rekommenderas starkt! jag kommer antagligen hinna se klart hela säsong ett innan hon vaknar (jag har bara 4 avsnitt kvar) Så vi hörs senare♥ Puss

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: