FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT

Förlåt för att jag inte bloggat, massa skit har hänt och då har jag inte haft lust att göra nånting alls.. Bilder från min och Alice's lilla Photoshoot ska ni få och lita andra random bilder på mig (:

Mitt sportlov:
Har sovit hos Ebbaaaa fast de va fredagen innan sportlovet, men tkr att det räknas.. Sovit hos Rebecka, och hos Alice! Flummat, kollat film , gråtit, skrattat, deppat, lolat, instagrammat osv.. Om jag inte uppdaterar så mkt här, så hittar ni alltid mig på ig där jag heter @official_linnhoglund!♥
När jag sov hos Rebecka så gjorde vi om lite kläder så de får ni bild på också! Jag och Alice kollade Pretty Little Liars hela natten, och sminkade oss lite.. Eeh ja.. Fult. Jag gjorde rosa Dip-Dye osv men fyfan, vad höll vi på med? Överväger att lägga upp videorna på bloggen.. "Kevin&Jonas" "Cassandra&Felicia" och "Trädgårdstomtarna" lol..

Va på IKEA



Köpte en ny spegel lol




Hos Rebecka i Torsdags♥








Med Alice igår och idag♡ Bästa dan på länge, helt klart!
Hörs snart, jag SKA börja blogga igen nu

Puss

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: