Tjaa

Känns som standard rubrik för mig nu eller? Jaja...

Idag har min mormor och "morfar" varit här, träffar dom så himla sällan så det va askul! Och dom hjälpte oss att bygga ommin garderob, sätta upp en hylla, spegel och lysdioder under hyllan!

Efter det skulle jag varit med Sofia & Vilma eller Alice med det blev unget av det, för det var VÄRLDENS OVÄDER så jag total vägrade att gå till Sofia, och Alice ville hellre kolla på One Tree Hill.. Och ja, jag är bara glad att Alice ÄNTLIGEN börjat kolla på OTH efter en jävla massa tjat, det är verkligen den bästa serien i världen, inget slår den, INGENTING.

Så då blev det att jag också la mig på golvet (vad hände där lixom?!) och kolla på 3 avsnitt av OTH, är på säsong 8, Snart 9! Sen åt jag lite äppelpaj och ska strax gå ner och spendera lite tid med min familj för en gångs skull❤

Imorgon ska jag och Alice prova våra skolavslutnings kläder tsm, hela outfitsen asså.. Och gå in skorna, det är 1 decimeters klack på båda våra, och de vore lite pin om man ser ut som en pingvin på skolavslutningen eftersom man knappt gått i skorna, haha.. Och så funderar vi på att gifta oss, det har vi ju redan, men inte med klänningar och Alice har en strange fobi mot ringar, så vi har halsband ist (som jag slarvat bort, och säkert hon med)

Nu ska jag gå ner! Hörs imorn❤❤
Puss


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: