Sundsvall!

Hej! Ledsen för den dåliga uppdateringen, men när jag var i Sundsvall ville jag ta vara på tiden och bara vara med nära och kära, hann då inte blogga :) Men ja, Sundsvall var underbart som vanligt! Min älskade kusin Emma och jag kollade på PLL, och det var jättekul! Vi tältade varje natt och flummade sönder, vi gjorde ett fejk-account och började messa våra småsyskon, det var aaaskul! :D Vi spelade kort och badade, var ute och filmade och skrattade ihjäl oss! Och vi hade färgkrig, och dessutom gick vi på Adams student - i regnet, lol. mest var jag med Emma.
Vad skulle jag göra utan henne? ❤ Aja, jag kan ändå inte berätta allt som hände för det går inte ens att beskriva med ord, men jag hade det BÄST! Längtar tills vi ska upp dit igen!! Idag ska jag chilla, Eric är hemma btw! Och om en vecka kommer hans flickvän Maria! Vi ska fira att de tagit examen :) Vi ska alla kanske åka till Grönan! Och imorgon ska jag vara med Linnea, har saknat min älskling ❤ Puss!

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: