Lördag!

Heej :)
Det har varit en bra dag! Vaknade ju upp imorse med Linnea och Johanna bredvid, vilket var en skön och saknad känsla! PÅ TV:n gick Pretty Little Liars så vi kollade lite! Sedan gick vi hem till Johanna, först spelade vi kort och åt glass, vilket var aaassoft och skönt, sedan spelade vi in några filmer haha en av dem la jag ut på Videofyme, och den andra ska jag bara spara för den blev så sjukt pinsam, men aaasrolig! Sen skulle jag hem för jag och Linn tänkte bada, men som ni redan vet bröt värsta ovädret ut och jag var ensam hemma när det åskade och blixtrade.. -.- Men ja, som ni också redan vet så tog jag tillfället i akt i och kollade på One Tree Hill.. Jag har typ småhatat den serien för jag har kollat på första avsnittet för ett tag sen och ärligt talat så suger det.. Och jag kollade på fyra avsnitt till ikväll, för jag orkade seriöst inte kolla mer.. Om den inte blir bättre snart så slutar jag nog.. :/ Lol jag har inte fastnat men de som vill att jag ska kolla kan inte klaga för jag gjorde ett försök :) Antagligen ska jag fortsätta och ge den en "ny chans" men aa.. Den måste ju bli bättre in i serien right?!! ♥

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: