Lelle och Joppe!

Idag blev dagen spenderad med Linnea och Johanna! Vi gick ner och handlade en massa gott till en film vi skulle se, "The Call" hette den. Jag hade sett den innan men de ville se den, så den fick det bli! Och de typ älskade den haha, precis som typ alla gör. En starkt rekommenderad film, 5/5. Sedan åt vi och tog ett kvällsdopp. Men jag behövde gå hem för att jag vill vara här när Pappa och Adam kommer hem om någon timme från London! Vi ska överraska dem + Mamma som ska iväg och hämta dem på flygplatsen, med fika och typ tända ljus haha. Och jag är så jävla glad, för:
  1. Pappa och Adam har kanske sett eller ätit på Nandos, alltså Nialls (i One Direction) favorti-restaruang och de måste berätta en massa om det! 
  2. De kanske har varit på Madame Tussauds, alltså världens största vax-docke-byggnad. Jag är säker på att ni någon gång hört talas om det stället, det är askänt. Och nydligen har One Direction fått sina vax-dockor där, så jag hade hoppats på att de hade tagit kort med dem eller något haha.
  3. Pappa har köpt något från Victora Secret till mig och Esther! Ahhh dröm.
Så japp. Är också bara glad över att de kommer hem :) Måste gå nu, puss! ♥
P.s Jag spräckte min baksida av min iPhone idag :(
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: