Igår

Tjaaa!

Som ni kanske såg i förra inlägget så var jag på konsert på gröna lund igår..

Jag och Vilma var med varandra och hon kom till mig gaaanska tidigt.. Då drog vi till ica och köpte massa saker och drog sen vidare till badviken där vj va rätt länge! Sen köpte vi ben&jerry och choklad och satte och bakom ica..

Sen gick vi hem till mig då jag såg en bild på instagram.. Och jag hade helt och hållet att glömt upp att kolla datum men tydligen var det The Script konsert senare. Så vi ringde massa gånger till våra föräldrar för att få tag på dom och fråga om vi kunde få åka och det fick vi! Så vi åkte och kom ungefär 10 minuter innan det började.. Vi är inte så stora fans direkt men vi gillar deras låtar, så vi åkte massa grejer medan dom låtarna vi inte kände igen spelades..

Och sen.. Så började dom spela "Breakeven" och jag var så nära att kollapsa i gråt på marken men jag höll ihop! Lyssnade mycket på den låten under en tuff tid förra året så de kom upp ganska mycket känslor..

Sen så gick vi lustiga huset och insåg efter det att konserten snart måste vara slut så vi gick och ställde oss vid fritt fall och trängde oss fram lite grann hihi så fick vi skitbra platser! Så helt plötsligt så började alla filma bort mot Eclipse osv och vi fattade ingenting, men sen ser jag sångaren komma så jag bara typ damp skriker på Vilma och hon ba VA OMG. Aa haha så är de lol, och så gick han bara en halvmeter förbi oss.. Kan inte ens fatta det han var SÅ NÄRA. Och jag hade kunnat rört honom om jag bara tagit ett steg framåt men det var så jävla mycket folk som bara tryckte ihop sig framför oss så det gick inte :(

Sen började dom spela "hall of fame" deras typ genombrotts låt som blev jättestor förra året va? Eller var det nu i vintras? Kommer inte riktigt ihåg haha men den låten är ju så otroligt bra! Så efter den låten var allting slut så vi skyndade oss ut innan vi skulle drunkna i folkmassorna som också skulle ut haha❤

Det var helt otroligt kul och lite spontant sådär fast jag såg för nån månad sen att dom skulle komma och jag ville gå! Sen ska jag nog gå på Ke$ha och Nause och Rockbjörnen som också är på grönan! Och sen så har jag ju redan varit på Justin Bieber och One Direction i år så det har varit måånga konserter❤

Puss


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: