Gröna lund idag!

Tjatja bloggeeeeen❤

Haha nej. Hej!

Idag har jag varit på grönan tsm med Vilma, och det var lika kul som alltid!

Vi åt Nachos, Ben & Jerry's och så köpte Vilma ett Ben & Jerry läppglans med smaken 'Chocolate Fudge Brownie' fast jag tycker inte att det varken smakade eller luktade som jag förväntade mig

Sen åkte vi in till stan, till en kompis och hämtade Vilmas plattång vilket nu visade säg vara helt onödigt för hon fick en ny, bättre plattång när hon kom hem, haha

Sen tog vi tunnelbana/buss hem och nu ligger jag i sängen och är HUR TRÖTT SOM HELST. Inga planer för ikväll faktiskt, blir väl film eller nåt❤

Måste tipsa om världens bästa låt btw, "Legenden" med Niello! Så sjukt bra låt haha

Hoppas att ni haft en lika bra dag som jag :)

Puss


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: