Godmorgon!

Hej!

Jag vaknade för ett tag sen och har hittills uppdaterat instagram minst 18401 gånger men ingen lägger upp nån bild, kikat 100 pers men bara 3 svara, spelat candy crush tills jag blev arg för att det inte gick, och laddat ner lite tränings appar!

Vet inte om ni vet om det, men Demi Lovato är en av mina största idoler, min förebild osv.. Hon är så himla stark för det hon gått igenom sen liten..

Redan när hon var 7 år så hade hon självmords tankar, hon skar sig själv första gången när hon var 11, hon blev mobbad i flera år och hon kunde inte förstå varför dom var så elaka. Dom kunde gå fram till henne och säga "well, you're fat, get away" så några månader senare efter dom första "attackerna" så fick hon en ätstörnimg som några år senare resulterade i allvarlig Bulimia och Anorexia. Hennes "breaking point" kom när hon tog bilder på röda mattan och man såg hennes ärr på handleden, men hon försäkrade alla om att hon var okej. Istället började hon skära sig på ställen där ingen skulle se.. Förra året tog hon sig in på ett hjälpcenter för kvinnor med problem som henne där upptäkten gjordes att hon är Bipolär. Bipolär är en sjukdom (som jag har förstått det) som gör att man har otroliga humörsvägninar, så illa så att hon slog till sin bakgrunds dansare under en tour (vilket ledde till att hon åkte till hjälpcentret).. Idag mår hon mycket bättre men är inte helt frisk än ellet vad man nu säger.. Nu stöttar hon alla sina fans genom sina låtar osv att det är inget fel med att söka hjälp ifall man behöver, och att man inte ska ge upp oavsett vad.

Hon är min största förebild och hon har hjälpt mig SÅÅ mycket! Jag älskar henne!


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: