Glad midsommar!

Idag är jag lite extra glad! Vet faktiskt inte riktigt varför.. Eller gör jag det?

Haha idag ska jag vara hemma och fixa i mitt rum och fixa mig och lite sånt.
Sen ska jag hem till Alice på kvällen och fira midsommar med dom, vilket ska bli otroligt kul! Och så ska jag sova där tror jag, med 7 blommor under kudden för hopp om äkta kärlek eller vad det nu är det symboliserar..

Vi ska iaf till paveljongen osv och där ska jag träffa Rebecka en snabbis haha och sen hoppas jag på att träffa andra kompisar! Men vi får väl se haha..

Just nu ligger jag i sängen och har inga planer på att gå upp snart för jag orkar inte, jag orkar verkligen inte.. Men jag är jättehungrig❤ haha

Känns som att mitt liv går uppåt just nu, fast haha de kommer sjunka till botten inom några dagar igen haha synd.. Men är glad just nu iallafall och är omgiven av folk som gör mig glaaad så det är skitbra!

Höra senare idag för lite uppdatering om vad som händer!

Puss❤


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: