Bra dag!

Var med Vilma hela dan idag! Det var najs, vi körde på mjukiskläder och va osminkade och kolla film, åt spagetti, pizza, chips osv!

Sen skulle jag på ett möte, men efter det så åkte jag tillbaka till Vilma ich vi gick och köpte choklad och tog en buss som vi kallar för vår buss, för det är nästan aldrig någon som åker den men det gör vi ibland bara för att vi inte orkar vara hemma❤ sen drog jag hem och åt lite och nu ligger jag i sängen med kläder och dubbla täcker för jag fryser och lyssnar på musik och messar! Ska nog faktiskt ta och kolla på One Tree Hill snart! Är på sista säsongen, vet inte vad jag ska göra med mitt liv när den är slut❤ :((

Hoppas ni har haft en bra dag! Puss❤


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: