Asgrym dag!

Haha jaa den här dagen har varit sjukt bra!

Imorse segade jag mig asmkt och låg kvar i sängen i flera timmar, sen insåg jag att jag skulle ha skolavslutningsoutfits provning med Alice, så jag gick upp, fixade mig, satt i soffan på altanen och åt frukost och begav mig sen till Alice och då provade vi kläderna och tog lite bilder❤

Sen bestämde vi oss för att cykla till stranden och bada, så de gjorde vi och det var faktiskt rätt varmt i vattnet! Sen drog vi hem till mig och myste innan vi bestämde oss för att dra till en brygga och bada igen! Och då var vi fett YOLO och avslutade badet med att bada top-less!

Alice tappade dock sitt bankkort så det var lite synd, så hennes föräldrar spärrade det och vi hittade det nu på kvällen när vi var på väg hem till mig och hämta alla Alices saker! För vi var med Sofia och Vilma ikväll och det var ASGRYMT så vi hann inte hämta grejerna innan!

Men nu ska jag gå och fixa i ordning mig för natten (gayh), imorn ska vi bada i skolan så måste packa och lite sånt!

Hoppas att ni hade en lika bra dag som jag!
Puss❤


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: