Min semester!

Okej såhär är det:
• Nu på söndag ska hela min familj och en annnan familj åka till Åre. Och nu måste jag ju förklara hela fadderullan.. I några år har det varit en tradition att vi reser med dessa kompisar, det är två föräldrar och tre barn, två i Gustavs ålder (min lillebror på 7-8 år) och en 3-åring. Och vi brukar åka till Öland, eller Skåne, eller t.o.m Solvik. Och vi skulle egentligen åka till Skåne i år, men de ändrade till Åre.. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det, men aja. Vi åker dit på söndag och stannar i en vecka.
• Sedan åker våra kompisar hem och min familj stannar till i Sundsvall för att träffa alla nära och kära! Jag vet inte hur länge vi stannar där, men runt en vecka.
• Sen åker vi till Stockholm och "vilar" lite innan vi (bara vår familj) fortsätter resan ner till Danmark! Vi ska på ett "äventyrsbad" som heter The Reef och bo på hotell ett par dagar där. Är riktigt excited :)
• Sedan är jag inte helt säker, och jag är inte helt säker på när heller, om vi ska till Göteborg eller inte, men till Solvik ska vi iallafall (bara vår familj)! Och sedan skulle mormor och morfar och kanske Emma och Ida komma ner! Fyffaaannnnn vad najjss!
Så ja, det kan bli riktigt låg uppdatering :/ Eftersom att jag ÄÄÄLSKAR min telefon så kanske jag kommer råka ta slut på allt internet *host* som jag alltid gör *host* lol. Och dessutom så kommer jag ju vilja njuta av sommarlovet, jag hoppas ni förstår. Men lite uppdatering blir det ju!;) Måste kila, puss! ❤
Så jävla flummig bild på mig och min lillebror, men aa lite sommrig sådär.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: