Konstigt:S

KAN INTE FATTA HUR ALICE KAN VÄLJA BORT EN KONSERT AV EN VÄRLDSKÄND STJÄRNA MOT LITE SUSCHI!!!!

Nu ska vi ta det lugnt men det var sÅ JÄVLA GRYMT! Okejokej det var ganska varmt, men det var så jävla värt det. Vi fick perfekta platser osv!

Min såkallade andra halva hatar mig typ och jag vill bara break down och gråta ut mina ögon typ.. Okej han hatar inte mig men han och jag hade ett litet bråk om en onödig sak och han lovade både idag och igår att han skulle ringa mig med gjorde inte det.. Han gjorde det idag men då hade min mobil dött.. Jag vill bara att han ska höra mig säga det, skulle lika väl kunna skriva det jag skulle säga till honom men han tar det inte seriöst då.. Saknar honom så jävla mycket :( jaja...

Imorn åker Vilma till sitt land i 4 veckor, och Alice är jag lite smått irriterad på (venne vrf) så vi får se vad jag hittar på dom närmaste veckorna! Det blir nog bra vad som än händer (:

Nu ska jag krypa ner i min säng och lyssna på musik och kik:a med mina babes❤


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: