Hej^^

Hej!
Dom senaste dagarna har jag inte bloggat för att jag varit så sjukt trött!
Jag har nämligen tränat varje dag förutom idag, för idag fick jag inte följa med :/
 
Igår kollade jag och Kajsa på skräckfilm och den var så jävla äcklig, 'Evil Dead' heter den!
 
Har verkligen saknat Kajsa så jävla mycket, vi ses ju bara max 2 gånger om året :(
Haha vi har känt varandra i princip hela livet, okej nej vi träffades för första gången när vi var 5-6 år gamla men ändå det är ganska länge.
 
Mina småsyrror är så himla jobbiga just nu, man får ALDRIG vara ifred och dom går in i mitt rum hela tiden och lägger sig i min säng och stökar runt och kastar runt mina kläder överallt med deras fötter.. Jag vet att det låter som en liten sak men det gör mig GALEN.
 
Nu har jag precis duschat och sitter och lyssnar på musik, Kajsa drog ut och sprang med min lillasyrra och jag fick inte följa med men aa jag han fräsha upp mig lite under tiden:)
 
Nu ska jag sminka mig, platta håret så skriver jag sen
 
Puss

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: