Hej igen!!

Alltså gud förlåt att jag inte har bloggat, men internet på datorn och mobilen tog slut, och stugan vi bodde i hade sämre internet än mitt ute i en fakking djungel. Men iallafall, vi har gjort en massa skoj, som att paddla kanot, plockat hjortron, varit på otroliga höjder, försökt bestiga berg, ätit en massa och sett på en massafilmer. En film var t.ex "127 Hours", den måste ni väl ändå ha hört om? Ifall ni inte har, så är det en helt äkta historia, om en kille som bergsklättar och gör en massa farliga saker, och en dag när han klättrar ner för en bergs-glipa, så förlorar han greppet om berget och faller ner med en fet stenbumling som rullar ner ovanför huvudet på honom. Och när han tar upp händerna för att skydda huvudet fastnar hans ena arm mellan stenbumlingen och berget. Han sitter fast i 5 dagar utan mat och vatten, mellan ett kanske 1,5 meters berg-glipa. Ska inte berätta så mycket mer än att slutet är vidrigt. Och det är en av de bästa filmerna jag sett! 5/5!! Behöver jag berätta igen att det är en äkta historia? Aja, är hos Mormor och Morfar nu med EMMAAA! ♥ Måste gå, puss ♥
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: