Heeeyy❤

Igår var jag med Vilma hela dan!

Hon kom hem till mig kl 8 och väckte mig och så drog vi till ica, sen badviken och så till henne!

Hos henne åt vi nudlar och hämtade hennes longboard, och sen åkte vi longboard hela dan!

Från Vilma till mig (det är ganska långt) sen från mig till badviken (ganska långt) och sen hem till mig igen från badviken, och sen bestämde jag mig för att köpa en longboard jag med. Så Vilmas pappa köpte en åt mig på vägen hem från hans jobb och så fick jag betala han! Och den är jätteeeebraaaa!

Sen åkte jag till stallet på kvällen, och efter det så kom Vilma tbx till mig och så åkte vi lite meeeer❤

Idag ska vi åka igen! Det är så fruktansvärt kul haha, Alice hatar det, jag fattar inte hur hon kan!! Och så ska vi bada å grejer hihi!

Men nu måste jag städa mitt rum och lite andra grejer!

Hörs, Puss❤


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: