Grönan idag

Standard!

Haha nej men idag var jag faktiskt sär med Alice, och eftersom det var SKITVÄDER så var det inga folk alla där nästan..

Ni som brukar vara där kanske vet att det alltid är ASLÅNG kö till Pop Expressen? Aa det var INGEN i kön när jag och Alice kom, och faktiskt nästan inga alls på hela dan!

Iaf så åkte vi jetline ganska många gånger och regnet piskade oss i ansiktet och det gjorde så jävla ont hahha och vi blev helt genomblöta från topp till tå eftersom vi var där från halv 12 till halv 6 haha! Vi hade iallafall sjukt kul!

Sen när jag kom hem för ca en halvtimme sen så jag hoppade in i duschen DIREKT och de va ssååå skönt haha och nu ska jag gå upp och sätta på mig myskläder, lägga mig under dubbla täcken och kolla på det senaste avsnittet av Pretty Little Liars som kom ut idag och sen äta middag osvosvosv..

Puss❤


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: