Godmorgon

Måndag idag, inte för att jag bryr mig eftersom det är SOMMARLOV! Haha det har gått ganska många veckor på sommarlovet och ändå har jag inte gjort något nytt spännande och kul..

Jag har typ vart med Alice och suttit INNE och kollat på film och ätit B&J eller varit med Vilma och åkt longboard (vilket faktiskt nu när jag tänker efter är en ny grej) eller badat/solat och gått på 2 gröna lund konserter osv..

Jag vill hitta på något kul, något som gör sommaren oförglömlig, som förra sommaren.. Men den vill jag bara glömma men eftersom den var så bra då så kan jag inte glömma den nu hur mycket jag än vill

Jag vill träffa nya människor, hitta på nya saker och så vill jag försöka ändra mig själv under tiden, under sommaren har jag bestämt mig själv för att jag inte kan hålla på som jag gör, att va taskig mot mina föräldrar, svära så mycket som jag gör, ha den drygaste och äckligaste attityden bland mina kompisar osv jag har försökt ändra mig i flera år men har misslyckats...

Men har nu när jag tänker efter faktiskt skaffat lite nya kompisar under sommaren, även om jag "känt dom" i fyra år... Men jaja nu ska jag gå upp ur sängen och kolla om en kompis vill ses som jag inte träffat på ett tag! Om hon inte kan så får jag väl hitta på nåt annat, om nån vill leka med mig så tycker jag att ni ska kommentera❤

Puss


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: