Bästa dagarna!

Har haft ett par riktigt bra dagar! Jag orkar inte förklara vanligt så vi kör såhär idag:
  • Jag och min lillasyster har tagit ner alla våra saker till loftet där vi ska få vårt nya rum!
  • Vi har badat på en maaassa nya ställen
  • Jag har börjat kolla/följa Pewdiepie's "The Last Of Us" episoder och det är som en jääävla drog!!
  • Jag har helt och hållet glömt att berätta hur det har gått att kolla på OTH! Alltså den första säsongen sög ganska hårt så det var svårt att kolla vidare, men jag gjorde det och jag är glad att jag gjorde det! Den är asbra! Är på säsong 6 ;)
  • Jag och min lillebror gjorde en dansvideo så kolla på den på videofyme!
  • TALIA KOMMER KANSKE DÖ NEEEEEJ (en askänd tjej med cancer) <:( Seriöst #prayfortalia ALLIHOP.
  • Skulle ha följt med Linn och Vilma ikväll till Grönan men 1. Min storebror och hans flickvän kommer och jag vill spendera tid med dem eftersom att de åker imorgon och 2. Vi ska äta sushi aiahuskadgaysgjahs och 3. Det kommer vara asvarmt på Grönan, och man ska liksom stå i en trång publik eftersom att det är Kesha LIKSOM.
Okej orkar inte mer prickar xD Men aa det har hänt en hel der mer men orkar bara inte hahah. Puss! 
Gammal bild, eller aa från midsommar
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: