Åre!

Hej!
Som ni vet så är jag i Åre nu :) Kom hit igår, det var en lång resa.. Men med våra goda vänner blev den ändå bra! Vi gjorde inte så mycket, vi kom ju hit på kvällen så vi gjorde oss lite hemmastadda i detta hyres-hus, och åt middag och så. Jag skulle också gärna vilja slänga in en #ripcory, jag har inte kollat så mycket på Glee men hela situationen är hjärtskärande med tanke på Lea, hans blivande fru (i verkligheten och i Glee, om jag inte har missuppfattat allt) :( Som Bieber sa när Avalanna dog, "The world lost a fighter, but heaven gained an angel" eller vad det nu var :/ Dessutom, jag vet inte om detta är rykten eller om det är sanning, men ALLA snackar om att Talia bara har 2 veckor kvar att leva :( Alltså Talia, cancertjejen! Gjorde inte jag ett inlägg om henne och allt jag skrev på armen? Aja, vi slänger in en #prayfortalia också! Dessutom ryktas det om att Louis från 1D håller på att bli döv på ena örat :o Det vet jag dock inte om det är sant för det är inte en så stor grej, och hade det varit sant hade det varit skitstort. Men medan vi ändå håller på så kan vi ge Louis en prayer, #prayforlouisear haha. Det här inlägget blev typ bara gossip haha? Förlåt, ska fortsätta! Idag var vi hemma och åt lunch och så, men sedan drog vi till Åreskutan (ett ashögt berg) och skulle ta liften upp, men nähä, då ska det såklart blåsa upp så det blev inställt. Istället åkte vi till Storulvån och påbörjade att klättra upp för ett berg, men det blev storm och det blev dimma så vi gick ner. Jävla otur. Det har varit en lång, rolig dag men nu är det dags för sängen.
Hahahah, vem försöker jag lura? Nu blir det Pewdiepie heeela natten lång! Puss ♥
När vi stannade i Sundsvall för att äta (min lillebror och ett av familjens barn)
Vår utsikt! (egentagen bild)
Utsikten från en annan vinkel!
Lite suddig bild men detta var idag på Storulvån, vi stannade och drack ur bäcken, det var renare där än vad det är i kranar :)
:( ♥
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: