Åre imorgon!

Hej! Idag har jag varit på Grönan med Linn, haha lite kul att vi åkte 3 karuseller lol. Basically så åkte vi Pop Expressen, Jetline, Insane och en gång på Slänggungan. Haha det var kul, men det var jättemycket kö :/ Aja, det blev bra iallafall för det var oNE DIRECTION PÅ POP EXPRESSEN AAAHAHHSHDHASDFGHJKL. Vi skrek-sjöng (Kiss You) och alla stirrade på oss som om vi vore jag vettefan, men det var aaaweeesooomeee. Nu måste jag packa, det blir Åre imorgon som ni vet och jag vet inte (som ni också vet) om jag kommer uppdatera så mycket men japp :/ Jaja, måste gå! Puss ❤
Jättegammal bild från Bieber-konserten men orkade inte ta en annan hahaha. (Den till vänster är Linn, hon som bara syns med halva ansiktet är Wilma, den lilla blonda är Esther och slutligen Emma!)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: