Ändrade planer..

Hej! Det blev ingen utflykt, för igårnatt vaknade jag upp av en djävulsk huvudvärk. Japp, migränen var igång och jag fick dampa alvedon. Så mådde inte alls bra idag, så det blev ingen utflykt och ännu värre, ingen Linn :( Det blev istället så att jag följde med familjen till en utomhus-pool som var fin :) Badade, solade och kollade på Pewdiepie under en handduk haha. Nu är jag hemma, ska äta och sedan vet jag inte vad jag gör.
Måste också säga att gårdagen var jättekul! :) Jag och Linn åkte till Täbban och shoppade lite, jag köpte dock bara två saker, ett skal till min mobil och en mobil-plug, en sån där som man sätter i "hörlure-hålet" för att det inte ska bli smutsigt. Sedan träffade vi två kompisar och hade aaaskul haha.
Puss!

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: