Today!

Hejsan!<3
 
Imorse kom mamma in i mitt rum och väckte mig..
Men jag somnade om och sov typ i en timme.. och då satt hon kvar när jag vaknade lol :')
 
Då drog vi till stallet iallafall, och blev kvar där ett tag!
Har inte ridit på ett tag så det gjorde jag idag <3
 
När vi kom hem så bakade jag en Fransk Chocklad tårta..
Jag fick ryck okej? HAHA. Men det bara blev så!
Men jag har inte smakat den än för jag åt så mycket smet så jag mådde illa ;(
Ska gå ner och äta den snart, inte hela dårå haha!
 
Men jag åt liite middag iaf, sen hoppade jag in i duschen, och sen klippte mamma mitt hår!
Faktiskt rätt nöjd (brukar inte bli den eftersom jag älskar mitt långa hår) Nu är de inte lika långt som förut, men det skiljer bara typ 4 cm från förut, men känns som MYCKET mer haha!
 
Ska gå ner och äta tårtan nu, sen lägger jag nog mig i sängen och kollar på film!
Blir att lägga mig tidigt ikväll.. Ska till stallet vid 8 imorn typ, eller halv 9 elr vad det nu va.. Tiiiidigt iaf..
 
Puss!!!
 
Ps. Alice, om du se det här så RING MIG! Har försökt få tag på dig hela dan lilla unge!! Har messat, kikat, ringt (höll på att skriva mejlat, fast det har jag såklart inte gjort..)
Men Alice, ring, messa, kika, melja, skicka brev, skriv kommentar här på bloggen, gör bara vad som helst så jag vet att du lever!
 
Saknar dig bög-smurf!

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: