Sista dagen! :(

 
Hej allihopaaa!
 
Ikväll är det den sista dagen här i underbara Sundsvall! Det gör mig så jävla ledsen :( Jag har haft DA TIME OF MY LIFE, men nu någon gång tar den ju slut, vilket är imorgon. Tror vi åker hem på kvällen, så det är ju bra iallafall. Men ja, sånt är livet. Kommer sakna alla som betyder VÄRLDEN för mig :( Men vi kommer ju snart upp igen, om typ 2 veckor, då ska vi stanna över helgen här. OCH SEN, mina underbara små folks, kommer Emma, Ida, Wilma (en supersöt och snäll tjej som är Emmas kompis!) och Anders ner, för vi ska.. PÅ BIEBER-KONSERT. Woop woop säger jag bara, firning förfan! ;) Haha iallafall, igår hade vi det BÄST! Exakt 00.00 var vi ute och skrek: "GOTT NYTT ÅR!" till varandra, samtidigt som raketerna smällde uppe på himlen :) Nytt år, nya möjligheter! Och nya förälskerser, oohh ;) Jag och Emma skrev nyårslöften och brände dem i små ljus, liten tradition sådär! Aja, det finns MYCKET att berätta om hur grymt jag haft det här uppe, men ja, det skulle ni aldrig orka läsa, haha. Puss och så hörs vi!

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: