Shopping idag!<3

Var som sagt och shoppade med min kusin idag! Och jäklar va kul vi hade! Sjuuukt juuh!
Hänt en grej, kan inte snacka om det just nu så jag lägger upp bilderna på vad jag köpte imorn!
 
Jamen när jag och min kusin (Elin) skulle åka hem så stannade vi på McDonals och köpte mat!
Kunde inte sluta skratta, satte typ mat, glass och cola i halsen hela tiden :')
Hon beställde en av oss kallad "YOLOBOX"
Det är en låda med Chicken McNuggets i.. 20 pack dock.. :')
Och vi satt och garvade och gjorde konstiga ljud, miner osv!!
 
Måste göras om helt klart! Bästa dagen på länge!<3
 
Men nu måste jag sluta! Måste snacka lite med mina kompisar om det som hänt..
Kanske berättar imorn, om jag känner att jag vill/orkar/tycker att det behövs..
Inte lika glad som tidigare under dagen iaf..
 
Aja ska inte låta bloggen bli alltför deppig, även om det finns sånna dagar..
Puss<3

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: