Ny Design!

Yääzz!
Äntligen är den nya designen klar!
Har jobbat hela dagen på den!
 
Grundmallarna laddade jag ner, men sen har jag designat om MASSOR!
För att an skulle få ladda ner behövde man dock ha en "Design by" grej i side-menyn.. Jättefult, men det är bara för att man inte ska "ta åt sig äran" för hela grundmallarna också..
Så ignorera den bara! ;)
 
Det som är kvar på designen nu är att lägga in smileysar!
Men jag orkade inte vänta för att få visa er!
 
Om ni inte ser den nya designen, tryck på F5!
Vad tycker ni? Själv blev jag JÄTTENÖJD!♥

Kommentarer
Oscar Rösbäck

Varför går vi i samma klass?

Rösbäck

Gillar du godis.

Mammas pojke

Vrf dampar ni 24/7??

Oscar Rösbäck

Varför har frågestund på eran "blogg" när ingen läser den




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: