KAOS!

Heeeyy!<3
 
Statistigen går kraftigt uppåt!
Kanske bara är för dagen, men jag hoppas verkligen att ni stannar<3
 
Kaos-dag idag..
Uuuuuussscchhh....
Ebba fyllde fjortis! Grattis min fulefan:love:
Lite bråk :(
Aaah bara kaaaooooss
 
Funderar på att gosa ner mig i sängen och kolla skräckfilm..
Vore rätt skönt.. Men gillar inte att kolla skräckfilm ensam, dör typ ju..<3
 
Bloggen är kaos..
Ny design ska upp.. Men jag orkar aldrig börja med den.
Plus att jag ska göra Ebba's och Emelie's design också!
Vet inte vad som hänt, men massa kategorier har försvunnit (dock bara Alice's) så jag tror att det är hon som har raderat dom.. BAJS PÅ DIG ISF!
 
Aja, jag har inget kul att berätta, min dag har SUGIT...
Enda som varit bra var att jag fick ett sjukt gulligt sms av bästa vän imorse<3
 
Nu tänker jag se skräckfilm..
Blir 'The Unborn' som Alice tipsat mig om!
Lägger in recension imorn!<3
 
Puuuussss!<3<3<3<3
Jag är fullt medveten om att jag lägger upp bilder från nyår om och om igen.. Ska ha photoshoot med Alice när hon får tbx sin mobil, så då blire nytt!<3

Kommentarer
Teo

Du borde se på Nightmare on Elm street senare (den nya 2010) ;)

Svar: Aahkejj, ska ha film kväll med Alice imorn! Så vi kke ser den då:)
Linn & Alice




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: