Jag suger!

Jag suger på det här med att blogga haha^^
 
Nu ska jag börja uppdatera varje dag igen jag lovar!
Men det är inte så himla lätt!
 
Iaf, igår var jag i skolan ett tag, sen drog jag till min allergolog, jag här en rätt allvarlig allergi :(
Efter det så åkte jag och shoppade! Fick med mig ett par nya jeans eftersom att mina favoriter gick sönder när jag va med Vilma för ett tag sen, så jag köpte likadana fast en ljusare färg! Sen fick jag en jeans cardigan (Venne vad det heter lol) och en rosa Hollister bikini!
 
Så jag kom hem vid halv 8 och då åkte vi och hämtade Alice hemma hos henne och åkte sen till mig för att filma lite video inlägg! Gick inte så himla bra :')
 
Lägger upp bilder senare på kläderna som jag fick igår!
 
Aja, hur är det med er?
Det ska bli rätt många skillnader här på bloggen!
 
Vi kommer:
• Börja lägga upp videoinlägg
• Göra en nya designer
• Lägga upp tävlingar
 Blogga mer och om roligare grejer
• Lägga upp en frågestund (kommer idag lol)
• Lägga upp outfit tips, sminktips, musik & film tips
osv..
 
Bloggen kommer bli så himla mycket roligare, och då hoppas vi på att statistiken höjs också!♥
 
Nu ska jag jobba lite på den nya designen
 
Puss

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: