Hos Tilde!

Heejj baabes!
 
Just nu är jag, Alice, Tilde och Emelie hemma hos Tilde!
Vi håller på att göra kladdkaka som vi ska smaska på medans vi pluggar!
Vi har två prov imorgon så aah det blir jobbigt, men jag kan typ allt!
 
Vi har hittills kollat på 'Kiss You' videon 186395647 gånger och man DÖR varje gång!
Är verkligen KÄR i dom!
 
nu är kladdkakan klar så nu ska vi plugga! Tror att jag ska ut och springa senare om jag får..
Bettedde mig jätteilla mot pappa imorse, och det är nåt fel med mig att jag håller på så... Jag ångrar iallafall allt jag gjorde men jag tror tyvärr inte att det hjälper.. Men men, det värsta blir väl utegångsförbud några dagar om dom bestämmer sig för att straffa mig..<3
 
Men hejdå!
Puss<3<3<3<3<3<3<3
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: