Hissa/Dissa

 
ONE DIRECION
Jag bara MÅSTE hissa grabbarna i 1D!
Dom har verkligen förändrat mitt liv på ett sätt som jag inte trodde fanns<3
Helt otroliga är dom, och dom sjunger som gudar och ser ut som..
Finns inte ord för att beskriva!
*FANGIRLING*
 
BEN & JERRY'S
Underbart är bara förnamnet till hur gott det är..
NO WORDS!
Synd bara att det är så himla dyrt...
 
TRESEMMÉ
Räddare i nöden!
TREsemmé är en hårvårds-produkts-serie med massa helt underbara grejer!
Mitt hår har blivigt såå himla glansigt och mjukt sen jag började använda det!
:thumbup:
 
FANFICTIONS
Alla fastnar väl någon gång i någon form av historia?
Fanfictions är en av dom bästa grejerna som har uppfunnits..
Man lixom läser "sagor" om sina idoler!
När det gäller One Direction börjar man typ gråta..<3
 
 
CANCER

Om jag ska vara ärlig så tror jag att ALLA dissar cancer..
Hemskt ju.. Tar ifrån folk deras liv..
Se på t.ex. Juliah Strand.. I princip hela hennes familj har dött..
Dock bara hennes mamma av cancer.. Men anyways.. Skulle nån i min familj dö, så skulle jag likaså..
Jag ser verkligen upp till henne för hur stark och självständig hon är!
Otrolig tjej!!<3
 
PEPSI
Wanna be Coca cola..
Behöver jag säga mer?
 
THE WANTED
LÅT DOM I ONE DIRECTION VARA ERA FULA ÅSNOR.
TRO INTE ATT NI HAR MER FANS ELLER NÅT, DRÖM VIDARE GUYS!
 
FJORTISAR
HAHA. Små tjejer (och killar, främst tjejer) i typ fyran, femman och sexan som sminkar sig med 2 km lager brunkräm, mascara som typ tynger ner ögonfransarna, fjortis-streck på kinderna (som katters morrhår) och skriver saker i pannan.. Vad är grejen med det? Söka bekräftelse? Dom blir snarare mobbade..
Väx upp..

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: