Hemåkning:(

Heej! Idag ska vi tyvärr åka hem från Sundsvall, men vi ses igen i April! För då ska vi.. PÅ JUSTIN BIEBER-KONSERT! TAGGA SOM FAN. :) Juste! Igår dygnade vi inte, men vi gjorde något mycket roligare! :D Jag läste Dark för Emma! Alltså inte hela, men jag läste runt 10 kapitel, och översatte allt! Haha, först när jag kom upp tyckte Emma att den verkade tråkig och onödig. Men efter ett tag ville hon ge den ett försök och nu kan hon inte sluta tänka på den! Hon vill att jag ska läsa mycket mer, innan vi åker hem. Så det ska jag göra! :) Ja, annars har vår helg bestått av mer One Direction, hehe. Ja, så är det att vara Directioner. Puss på er!
Kanske framtida Dark-filmens omslag? ;)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: