Friday!

JAG HAR FASTNAT PÅ LÅTEN "FRIDAY" MED REBECCA BLACK! :O SÅ JÄVLA VIDRIGT!
Haha, hej allisammans!
 
Jo men idag är det ju fredag, jippie! Jag ska tagga hem till Linn efter middagen, och kolla skräckisar! ;) OCH, jag ska fortsätta läsa på Dark, jag läste ungefär 4 kapitel igår, och jag hade läst säkert 10 stycken kapitel om inte..
 
  • Den var så svårläst, alltså att den hade många svåra, engelska ord! Så jag var inne på Google Translate och översätte typ hela tiden!
  • Det var Torsdag, alltså behövde jag gå upp runt 9..
  • Esther kom hem från badhuset och bokstavligen ryckte datorn ifrån mig.. -.-' 
  • Jag kollade på ett jätteintressant program, som typ hela tiden ville ha min uppmärksamhet.. FUCK YOU
MEN ASSÅ DARK ÄR SÅ JÄVLA BRA DEN ÄR SOM EN DROG OCH JAG FATTAR VARFÖR DEN HAR BLIVIT SÅ HIMLA KÄND FÖR MAN FÅ VÄRSTA HARRY-FEELS OCH MAN DÖR TUSEN GÅNGER OM JAG MÅSTE LÄSA LÄSA LÄSA LÄSA ANNARS ÄR MITT LIV ÖVER SÅ JAG SÄGER BARA SCHALLAMANHALLA LÄS NU ASKFGHSLDJDDDGJK!!!1!1!11!!!
 
Ja, det gick ju bra. Men seriöst, bara läs den.
- Den förändrar liv, sa Alice och kollade seriöst in i kameran. 
HEJDÅ FOLKS! 
(btw detta är en gammal bild, så nej, jag har inte fått min mobil tillbaka :( )
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: